incultura...

Exemplu perfect de incultura...

Celia, diva, s-a mutat de la parter!!!

Ieri la munca am gasit un ziar d-asta colorat de sambata si am inceput sa il rasfoiesc. De fapt ce dracu rasfoire ca direct pe prima pagina era un titlu: "Celia a scapat de cosmarul draperiilor". Bai prima impresie a mea fost ca bine ca a scapat, o fi si asta o boala la fel ca gripa de porc. Ma pune dracu si citesc mai departe: "Pentru ca locuiam la parter, trebuia sa stau cu draperiile trase, deoarece lumea care trecea pe trotuar ar putea oricand sa ma vada in casa". Hai sa moara ma-ta, adevaru e ca lumea care trece pe trotuar nu are altceva de facut decat sa se uite in apartamente dupa tine. Faaa fii sigura ca nu te cunoaste nimeni. Daca nu te-ar chema astia prin cluburi sa dai din cur pe doi lei grei si nu ar zice ca canta Celia, nici pulea nu te-ar cunoaste.
"Mi-am schimbat domiciliul, pentru ca apartamentul in care stateam inainte era intunecos si din aceasta cauza trebuia sa stau si in timpul zilei cu lumina aprinsa pentru ca locuiam la parter". Bai fata de viezure eu de 15 ani stau la parter si sa mor daca ziua vede cineva in casa. Si in incheiere iti dedic o simfonie:
 

 PS:"Un blog care uraste prostia, tiganii, pupincuristii si alte specimene de gen. Un blog divers"  cam asa suna descrierea blogului respectiv pe www.toateblogurile.ro 
SURSA

Bookmark and Share

1 comentarii:

Anonim spunea...

de ce oare isi imagineaza astia ca pe mine m-ar interesa ca s-a mutat celia:| (aia-i cea care trage aer in piept?)

Trimiteți un comentariu

 

About US

free counters

Site Info

About Me

Page Rank