Criticii...


Criticile, comentarile sau ofensele postatile aici...

Bookmark and Share

9 comentarii:

Djay spunea...

Joci DotA ?
Eu joc pe garena , poate ne gasim la un meci ;)

MISHA spunea...

Salut,suntem interesati de un link exchange.Daca si tu esti contacteaza-ne pe adresa de mail:man_sclub@yahoo.com sau pe blog:http://clubul-meu.blogspot.com


Multumim,echipa Man'sClub

Anonim spunea...

Cam cat castigi din reclamele de pe blog???

blogurim spunea...

Pai am 5 RON la reclama AUKRO, asta in 3luni si 5 dolari la google in 6 luni, cam atat. De ce?
la restu e in functie de vanzari, si pana acum nimic :((

Anonim spunea...

Eram curios sa stiu,ca vreau sa-mi fac si eu un site,diferit de blog,si voiam sa stiu cam cat se castiga asa din reclame :) mersi.

Anonim spunea...

Daca Badea este retardat, tu cum esti sau cum sunt cei din guvern, care si-au pus mintea cu un retard?

Prostia dauneaza grav sanatatii cand este asociata cu vanitatea!
Aviz amatorilor de cuvinte carora nu le cunosc definitia.

Anonim spunea...

Iti mai trebuie si aprobare?

blogurim spunea...

Care e traba cu Badea...

Anticalofilul spunea...

salut, am vrut sa folosesc pagina de contact dar nu merge, am vazut pe toateblogurile ca te intereseaza un schimb de link, iti scriu datele:

Cel Mai Lung Nume De Blog Nu Există
http://celmailungnumedeblognuexista.blogspot.com/

eu te-am adaugat deja
bafta

Trimiteți un comentariu

 

About US

free counters

Site Info

About Me

Page Rank